גב מתארך בצ´י קונג

כדי לתרגל גב מתארך יש לשים לב לכמה דברים בגוף מלמטה למעלה

1) כפות הרגליים צריכות להיות רפויות על הרצפה והמשקל צריך להתחלק על כל כף הרגל.
2) שתי הברכיים כפופות כשמעבירים משקל לרגל הקדמית הרגל האחורית צריכה להשאר כפופה.
3) האגן צריך להיות רפוי ושוקע כלפי מטה עצם הזנב צריכה להצביע לרצפה( לא אחורה ולא קדימה) ביישור האגן חייבים להקפיד לא לכווץ בטן, ההרגשה היא כאילו יושבים על כיסא.
4) הראש כלפי מעלה כשהנקודה BAI HUI (קצה הקודקוד) שואפת לשמים, ולהקפיד לא להכניס מתח לצוואר אלא להאריך גב על ידי הכוונה בלבד. ( מתח יוצר חסימה בזרימת הצ'י) יש שמתרגלים לפעמים עם ספר על הראש.
5) כתפיים רפויות לא קדימה מידי ולא אחורה כדי שהחזה יהיה פתוח ללא מאמץ.
6) התחושה היא שהחלק התחתון כבד ומחובר לאדמה והחלק העליון קל ושואף לשמים.
7) גב מתארך ללא מאמץ חזה ובטן רפוים( במצב זה האנרגיה יכולה לעלות ב- DU MAI הערוץ השולט האחורי ולרדת ב- REM MAI הערוץ השולט הקידמי.

חשוב שמישהוא בעל ניסיון יבדוק במבט מהצד את היציבה.

פרסום ראשון :02/07/2008 16:15:27
עדכון אחרון :13/09/2016 13:54:16
עדכונים אחרונים
ראיון עם Keith Kwok Lap Yin
להמשך לחצו כאן